Modelling

one of my favourite shoot !

 

~ door Pauline Grossen op januari 22, 2011.

33 Reacties to “Modelling”

  1. WOOOOOOOOOOOOOOOOOW, terecht een van je favoriete shoots, dit is een van mijn favoriete foto’s! Echt PRACHTIG

  2. tzijn echt prachtige fto’s😉 xx

  3. Goed bewerkt zeg! Je bent precies iemand anders.
    Weet je wie die bewerkingen heeft gedaan??

    • Ja….. moeder natuur 😀

      caroke alias Jolien alias, Kato alias…hoeveel namen heb je in feite nog en dat altijd met hetzelfde IP adres… kind, wat is het toch zielig voor jou dat je je vrije tijd zo moet besteden … ik heb zo’n medelijkden met je… Zoek eens vrienden of een lief of een hobby, da’s véél interessanter dan domme comments te posten op iemands blog en…ik moet je helaas teleurstellen…. ik zie er zo uit… spijtig dat je mij niet kent en mij nog nooit in het “echt” hebt gezien.. ik vraag mij dan af op wat je je baseert om zulke stommiteiten te posten…. maar weet je wat, ik vergeef het jou… je domheid en onwetentheid is nu éénmaal menselijk🙂 Nobody is perfect nietwaar😉

      • Wie zegt dat ik u nog nooit in het echt heb gezien???

      • Omdat ik geen enkele Caroke ken.. en sowieso, no matter wat je zegt …. ik weet zeker dat deze foto niet overdreven gefotoshopt is, in ieder geval niet zo dat mijn gezicht is veranderd .. wat je zo graag wilt insinueren… en weet je wat, het laat mij koud😀 Ik heb daar in Londen gewerkt met een echte topmodel en met een super pro team .. de complimenten, tips en comments die ik daar heb gekregen vergeet ik nooit en mijn zelfvertrouwen is nu zo goed dat zo’n commentaar mij absoluut niets doe… Het beste bewijs is ook dat ik terug met hun mag werken …
        Ik nodig je dan ook uit om eens heel goed op mijn blog te kijken…. daar zul je ook foto’s zien van mij puur natuur.. of ga eens op mn site http://www.paulinegrossen.com en bekijk dan de filmpjes… filmpjes kunnen niet retoucheerd worden😀

  4. love these pix😉

  5. wauw plientje!
    super, schitterend,… worden schieten te kort!!
    Misje xxx

  6. These shots are wonderful, they are super fantastic …. I must have them….lol You really did get quite a few great shots from your jolly ole England excursion! Great stuff!!!

  7. I love love love the expression!❤ .
    Amazing girl!🙂

  8. Paulinetjeeeee,
    zo lang geleden! Foto’s zijn weer allemaal prachtig🙂
    en btw, niks van aantrekken wat die ‘Caroke’ zegt ze.. Wij weten beter hé!😀
    Dikke kuss, khoop tot snel ! (k)

    • ja sorry da ik je nie kan toevoegen op FB, zit met 5000 mensen en tis een maximum ! Maar van zodra iemand wegga, zal ik je accepteren, OK?
      En die “Caroke” hahaha no problem, ik kan er mee lachen, zeker omdat ik weet van welke kant het komt en het is een teken dat ik goed bezig ben haha:D

      • Als ge geld verdiend zijde goe bezig, als ge enkel shootjes doet, gratis, en bij om het even welke amateur, heb je een probleem, al een chance vr u zit er af en toe eens eneke met talent tussen he, omdat het ng beginnende zijn?
        Serieuzere fotografen gaan wel naar agentschappen goei modellen he, denk je niet?
        Groetjes van caroke en katje !!!
        Jolien xx

  9. Ja idd, en dan zie je dus duidelijk een groot verschil!😉
    Das al wat ik eventjes wilde zeggen ;-))

    • Ja Caroke, je hebt gelijk! Ze ziet er inderdaad nog veel beter uit in het echt. En ik kan het weten want ik heb haar al voor mijn lens gehad. Niet alleen heeft ze een mooie uitstraling maar ze is ook een lief meisje en is heel professioneel bezig met mooie campagnes zoals onlangs die van Christophe Coppens of Titi & the German Kids! Doe zo voort Pauline!

  10. Carole , Katje , Jolien en co …. ja ik verdien geld en ben dus GOED bezig …. amateur fotografen? Dat zullen ze graag horen😀
    Je bent zielig meisje want je weet echt niets van mij😀 JA ik sta ingeschreven in agences, JA ik word daar geboekt voor campagnes, JA ik verdien daarmee geld ….

    • plien, laat dat KUTmens lekker, ik heb hier zo’n hekel aan, ze is gewoon jaloers, ik weet het dat het moeilijk voor je is, en mss doet het wel niks met je (anderecommentsvanje) & je bent zo’n perfect meisje, je bent (denkik) een meisje met een supergoed hart !!! ji jweet wie je echt bent, die caroke of wie dan ook blijkbaar niet.. kijk maar naar onze posietieve reactie’s en niet naar die comments van die trut caroke.. i kkan makkelijk praten, maar je bent gewoon onwijs tof, op elke foto!!!
      We proud of youuuuu .
      dikke knuffie x

      • haha Charissa , ja hoor, doet mij helemaal niets integendeel ik lach mij elke keer kreup als ik weer zo’n bericht krijg hahahaha daarom dat ik die ook op mn blog laat ipv die te verwijderen, ik vind het gewoon te grappig 😀
        knuffel 2 you 2

  11. jaa, ik zou ook gaan lachen, véééél beter dan het in je te nemen, en je onzekerheid weer naar boven komt, maar bij jou vast en zeker niet !!!! gewoon blokke zo’n kind, en dan houd die (hopenwe) vanzelf wel op .. en anders .. gewoon lekker zn gang late gaan, blijkbaar heeft die de grootste lol .. maar wij ook hahah ;p xxxx

    • hahaha die denkt mss dat ze mij daarmee kan kwetsen, een bewijs dat ze mij niet kent😉 ik vind heel haar aandacht gewoon kei plezant ;D Zo jaloers zijn op iemand en daar zoveel tijd insteken, man man man moet toch zijn dat ik keigoe bezig ben hahahaha

  12. jup, zo kan je het ook opvatte ;p ik heb je ook viavia gevonden, en hierop terecht gekomen.. dusja, ik woon zelfs in NL dus je wordt van overal gezien ;p mensen blijven toch atlijd hun mening hebben ;p maar ik stop met die caroke , want anders kan ik nog wel ureeeen praten, maar nee dat is mijn hobby niet.. ;p ik moet zo dansen, dat is veeel leuker .. moet die caroke ook maar eens een voorbeeld van late zien ;p domkind ist ook !! have fun met alles hé plien <33
    xxxx

  13. Deze foto’s (en al die anderen) zijn echt prachtig!
    Doe zo verder!
    Xx

  14. hahaha, dachten we het niet!! :-))) waarom worden onze laatste reacties niet gepubliceerd miss, topmodel??😉

    • Aan “Caroke”

      Stalken is strafbaar in België indien U het nog niet wist : : http://www.law.kuleuven.be/stopstalking/sub/algemene_informatie.html#wet
      Indien onze dochter nog één enkel bericht krijgt van U, onder welke naam dan ook, zullen wij onmiddellijk klacht indienen !
      Het wordt tijd dat U uw energie en tijd aan iets nuttigs besteed!
      mvg
      De ouders van Pauline

      • OMG ik had dit ni eens gezien hahahaha
        Stalken??? Komaan zeg, age nen blog aanmaakt verwacht je toch reaties? We leven hier ng steeds in een vrij land en ik mag gewoon men mening zeggen, als dat u ni aanstaat dan moet ge geen blog maken he!
        Stalken??? Mail ik u? Bel ik u??? Neen, jij stalked mee eerder hoor, door me eerst te mailen en vervolgens ervoor te zorgen dat men email niet meer in te loggen is! Ik denk dat jij ziek bent ja!
        Denk ja dat ik ni weet dat je men email hebt geblokkeerd!
        Ik heb u nog nooit uit mezelf gemaild bij mijn weten, enkel antwoord gegevn op uw zeiken!
        En over welke carriere heb je het?
        Je weet ng geeneens wat ik doe hahaha, ik ga gewoon nog naarschool hoor|->
        en ik ben zeker geen model of wannabe als u! Wij lachen daar gewoon mee omdat het zo zielig is, als die meiskes als u die met niks anders bezig zijn djezus, hoe zielig!
        Modellen zien er anders uit zen, kijk eens in de vogue ofzo!
        Ale beschuldig me maar vam stalken, als dit stalken is, dan stalk jij me ook zeker en vast door men email te verklote! Eat this! Wedden dat ge dit weer ongepubliceerd laat!

        Omwille van het feit dat die “Jolien” blijkbaar niet van plan is om te stoppen hebben wij klacht ingediend! Wij hopen dat, gelijk wie hier achter zit, zij wel heel goed beseft welke consequentie haar gedrag zal hebben! Trouwens dit voorgaande berichtje was van Caroke, nu antwoordt een zekere Jolien … mensen met goede bedoelingen hoeven geen 2 of 3 voornamen te hebben!
        mvg
        De ouders van Pauline

  15. Aan mijn stalkster :
    caroke alias Jolien alias Kato alias.. wij weten wel wie;) Hou je bezig met je eigen “carriere” en laat andere gerust, nee ik zal je stomme berichten niet meer publiceren want die zijn niets waard dus .. ga ergens anders spelen en have fun!

  16. echt een knap portret dit!

  17. Proficiat Pauline,dat zijn weerom prachtige foto’s.En nogmaals van harte dank voor de lieve comments op m’n website.Ik kijk ernaar uit om m’n eerste stapjes in de filmwereld te zetten.
    Dikke kus,
    Meaghan***

  18. hahahaha, serieus… zo’n discussie zeg :’)
    Naja, er zullen altijd mensen zijn die niet kunnen inzien dat jij talent hebt. Ik vind de reactie van je ouders trouwens heel goed. Mijn ouders zouden precies hetzelfde doen. In ieder geval, ze is zielig, dat beseft iedereen wel. Maar zolang jij weet dat je goed bezig bent, is er niets aan de hand. Zelfs mocht je geen professionele shoots doen… als dit is wat je graag doet, doet dat er toch helemaal niet toe😀

Geef een reactie

 
