1 Selinake

+ een crop

een “vergeten” foto van deze zomer door Selina …. ik heb nog veel foto’s maar kan moeilijk alles plaatsen dus zie ook af en toe mn website

http://www.paulinegrossen.com voor de laatste updates kwa foto’s en werk😀

~ door Pauline Grossen op januari 27, 2011.

15 Reacties to “1 Selinake”

  1. very nice,
    a lot of emotion and symbolism in this one.
    another masterpiece !!!

  2. Oh wauw prachtig! Ik ga zeker eens op je andere site kijken😀

  3. Erg mooie foto’s weer. Heb een tijdje niet gekeken, en hoppa dan zie je gelijk weer nieuwe foto’s.

    Wat voor opleiding ga je eigenlijk doen als ik vragen mag? Ik heb altijd erover getwijfeld om iets met fotografie te doen, maar dat is toch altijd erg lastig omdat het aankopen van nieuw materiaal zo duur is (zeker als student). Erg jammer, want ik heb zoveel ideetjes die ik wil uitvoeren met van alles en nogwat :p .

    Dan zie ik soms sommige foto’s en dan denk ik, man dat had toch nog een pak spannender kunnen zijn. Achja, ik ben een fel tegenstander van studiowerk, maar het kan af en toe toch mooi zijn. Groetjes en complimenten van Tim!

  4. Amai, zo’n sprookjesachtig mooie foto!

  5. woww, zo moooi !

  6. Nice xx

  7. Very nice shot!!!! The stuff of fairy tales, like Jill and the Beanstalk…… where does that vine lead???

  8. Ontzettend mooi,knappe setting !

  9. Wauw Pauline , weeral een supermooie foto !🙂

  10. I like!!

  11. Amaai! Praaachtig!!!😀 x

  12. hele sjieke foto’s! maar die van selina vind ik eigelijk altijd mooi nu ik er bij nadenk😀

  13. Woow, pauline, awesome!
    kei lang geleden da ik nog op u blog ben geweest (*schaamt zich*) :’) echt weer kei veel mooie projecten da ge hebt gedaan!
    Keep up the good work girl😉

Geef een reactie

 
