Bootcamp

Nu in het weekend gaan we met al de girls op bootcamp. We logeren in een soort kasteel/hotel en hebben dan zo’n 6 uur per dag dansles en ook make up les enzovoort

Ik verheug mij daar ENORM op! Ik kan niet wachten tot het zover is😀 Cheerleader zijn is voor mij  HET van HET😀 Ik doe dat enorm graag, dans ondertussen veel uren per week (Hip Hop en Jazz ook nog bijgenomen) en ik treed  elke thuismatch op met de girls. Sinds kort mag ik ook mee dansen tijden de Europese wedstrijden (dan komt er nog bij en is dan in de week). Je moet dat zeker niet onderschatten want dat is elke keer de vrijdag posities oefenen dan de zaterdag morgen 2u30 dansen en repeteren en dan om 18u30 naar de Arena vertrekken en klaarmaken + repetities en posities checken. En om 20 u 30 mogen wij dan op het veld en moeten dus daar blijven tot 22u30 ongeveer.

Maar ik zou dat voor geen geld van de wereld willen missen. I LOVE it en wij hebben een super band met alle girls daar. Allé ik ga mijn zak pakken, toedeloeeeeee

~ door Pauline Grossen op februari 4, 2011.

8 Reacties to “Bootcamp”

  1. Aaaah wat leuk joh, echt zo typisch Amerikaans, superleuk dat het hier ook zo is, veel plezier!

  2. Die eerste foto is leuk😀 zo met dat rokje🙂
    en have fun Plieeen😛 xx

  3. Hééél veel plezieeer !!! xxx

  4. Hey Pauline, hier je grote bewonderaar. Fijn dat je het zo naar je zin hebt met je werk, maar vooral ook met je chearleaders. Succes met alles wat je doet, en tot ziens. Kees, xxxxxx.

  5. cheerleaden lijkt me echt suprrr toff😉
    ma spijtig genoeg is dat hierbij ons nie😦

    mare Have fun ea xxx

  6. Ik denk dat je veel …. alle tijd die u besteedt aan het modelleren en de school ……….. en nog steeds heb je de hele dans en basketbal team ding goin ook! ….. Geweldig!

  7. :d Myassar “nhjuaa ik ken haar ”
    want me zus is aar beste vriendin !
    ps ” je kan heel goed dansen ik ben al eens komen kijken ‘ en ik deed het vroeger zelf ng
    x

  8. Hope that last comment I tried in Dutch make sense ????? But HEY!!!!! lOVE your new opening banner of photos!!!!! Though I will miss the old ones!

Geef een reactie

 
