Crazyness

Sometimes you have to wear some crazy outfits during a shoot ;D

Which one is the best? Can’t choose

 

~ door Pauline Grossen op februari 8, 2011.

11 Reacties to “Crazyness”

  1. HAHA dat is inderdaad crazy! Maar ondanks dat sta je er fabulous op😀

  2. ik vind de laatste het mooiste😉 xx

  3. Hahaha zooo leuk😀
    Ik vind de tweede ’t mooiste (:❤

  4. You look very cute😉 both in your pig hat
    and in your cheerleading uniform.
    As for the best pic here,
    the last one is too pink,
    the second one is nice,
    but I like the first one best😀

  5. OINK OINK OINK

  6. Mooi hoor! Vind persoonlijk de 2e bewerking de mooiste!

  7. Ik vind de tweede foto het mooist maar de eerste foto is ook mooi😉

  8. De tweede of de eerste😀 x

  9. ik vind ook de tweede de mooiste, maar de eerste is ook heel mooi.

  10. 1e of 2e echt supermooie foto!

  11. Alledrie leuk, maar ik vind de tweede het mooiste!

Geef een reactie

 
