Paranoid

Ik ben altijd blij als ik de kans krijg om te werken met speciale fotografen! Ziph King is zo iemand …. hij komt uit Strasburg en kwam eventjes voor zijn vak naar België en besliste om met enkele zelf gekozen modellen te werken. Ik had de kans om eentje van zijn modellen te mogen zijn! Daardoor krijg ik een mooiere portfolio met verschillende soorten foto’s en vooral met verschillende fotografen. Zo ben je tenminste zeker dat jij een uniek stuk hebt … en dat je portfolio eigenzinnig is! Diversiteit vind ik het allerbelangrijkste. Natuurlijk heb ik hier in België ook mijn favo fotografen waarvan ik weet dat ik altijd mooie foto’s krijg … maar mogen werken met buitenlandse fotografen die jou willen shooten is gewoon zalig. BTW  de styling is gemaakt door een ontwerpster die een boetiek heeft in Strasburg … mijn foto zal dan ook door haar gebruikt worden voor reclame en advertentie😀

ZIPH KING Paranoid.

Modèle: Pauline Grossen

Stylisme: Kendra Nakamura

Makeup & hair style: FreyjaMars

~ door Pauline Grossen op maart 15, 2011.

9 Reacties to “Paranoid”

  1. Dit is echt een hele mooie foto, en zeker een aanwinst voor je portfolio. Ga zo door, SUPERSTER!!

  2. WAAAUW! Deze vind ik echt heel gaaf en je ogen wauw!

  3. En dit is nu officieel mijn lievelingsfoto van jou😀
    die stylist heeft trouwens prachtig werk geleverd ook ♥
    nis echt prachtig! <3<3

  4. Proficiat ! dit is echt een mooie foto !!😀

  5. a work of art,
    this picture is delightful,
    ripped stockings, big hair,
    crazy and interesting !!!

  6. Another super fantastic addition to your portfolio! Congrats!!!! Glad you got to expand the photographers you have worked with.
    WIN + WIN FOR YOU!!! Yahtzee!!!!!!

  7. Mooi! ‘k herken je bijna niet ;d

Geef een reactie

 
