@ Natan

… voor een opdracht shoot gekleed worden door Natan is een unieke ervaring. Ik voelde mij héél eventjes Prinses Mathilde ! Wat werd ik in de watten gelegd! Bedankt aan heel de crew, het was uniek!

Zie ik er niet Posh uit?

backstage foto’s!

~ door Pauline Grossen op maart 24, 2011.

8 Reacties to “@ Natan”

  1. tis wel Nice ze !!!❤

  2. heb je je haar nog korter laten knippen ?🙂 x

    • Ja ik was het beu dat iedereen als modelleke opeens super lang haar had of wou hebben … dan doe ik net het tegendeel😉 en ja het is ook gekruld daardoor ook korter dan gewoonlijk … maar wie weet knip ik ze nog ….

      • ooh, wel ja je kan dan wel alles doen met die lange haren .. maar je wordt ouder en tis mooi zo !😀 xx

  3. Oooh die 2e kledingcombinatie❤

  4. Nice behind the scenes shots there Pauline. One thing I have noticed …… you don’t have a bad side!…….lol….. carry on love! ciao

  5. Eeeeeeeeekkksss!!!!! Gelieve dont je haar knippen! Yikes, het is veel te mooi! Ik wed dat de Venus van Milo’s armen waren prachtige … maar we zullen het nooit weten want er weg!! xd🙂

  6. hahaha OK JOE 😉

Geef een reactie

 
