Opdrachten

hier voor Torfs : in hun magazine en op de website.

Sorry als ik hier minder actief ben maar met een site en 3 facebook accounts heb ik al enorm veel werk als ik alles wilt updaten en alle berichten en mails wil beantwoorden😀

Maar denk maar niet dat ik zit niets te doen want ik ben nog nooit niet zo actief geweest als nu😀 Eerst en vooral met de cheerleaders natuurlijk , alle competitie matchen dansen + europese matchen die erbij zijn gekomen want we zitten in de final 4 (yeeeaaaaah) en natuurlijk ook 2 optredens met de danschool (het was GENIAAL) … ik heb dus de laatste maanden bijna dagelijks gedanst en gerepeteerd! Tel daarbij ook nog toneel, dictie, school (of course), 3 daagse naar Londen met school, shoots, opdrachten (lekker veel gehad in maart), audities en dan nog tijd voor mijn enorme vriendenkring en mijn liefje (bijna 7 maanden trouwens!) en dan weet jij ook dat ik super busy ben…..daarom ben ik eventjes gestopt met portfolio shoots omdat er gewoon tijd te kort is en ik deze vakantie alleen maar wil chillen met vrienden en mn lief.  Maar afspraken zijn al gemaakt voor mei, juni, juli en augustus …… maar alles een beetje op zijn gemakske;-)

Enjoy de vakantie.. ik ben in ieder geval al goed begonnen want ik ben net terug van Londen waar ik samen met mijn klas een super leuke tijd heb beleefd (and I shopped a lot) xxx

en nog een filmpje van onze optreden (op youtube heb ik mezelf aangeduid, kwaliteit is slecht maar ik hoop nog andere films te krijgen!) ….

~ door Pauline Grossen op april 12, 2011.

9 Reacties to “Opdrachten”

  1. nice pix
    and great dancing !!!

  2. Nice hip hoppin!!! Me likee…. you are a super fantastic human, I really don’t know how you do all the stuff you do! But im glad you keep us in the loose loop! Hope your b-ball team kick’s butt in the finals!!! ciao

  3. Suprrr😉 & keepn me da liefj (a)
    ma je hebt gelijk ze gwn wa chillen, het moe nie altijd werken zijn😉 al zijn shoots nz wel leuk hé❤

  4. Ooh wat gaaf joh! OMG DAT SHIRT WAT JE AAN HEBT met engelse vlag, zoiets wil ik al ZOOO lang, waar heb je die vandaan? Daar zit je haar echt heel mooi!

  5. kijk op de foto : er staat vero moda by ZEB
    xxx

  6. Hey Pauline,

    Wist je dat je op ‘wikipedia’ staat ? ik vond het wel grappig omdat ik er alleen maar bekende mensen op vind hehe, super !😀

  7. haha Yen ja al een tijdje hoor ;D cool toch? Dat komt door dat acteren.

  8. Dat je stil zou zitten had ik nooit gedacht hoor, wees maar lekker druk en leef je mooie leven.

  9. Die schoenen van ‘Fornarina’ zijn echt SUPER😀
    Heb je die gekregen .. want tis wel veel geld (vind ik toch :p)
    Als je die hebt, mag ik ze dan eens lenen ? haha :p😀

    xx

Geef een reactie

 
