Inne Rachma

~ door Pauline Grossen op mei 2, 2011.

9 Reacties to “Inne Rachma”

  1. very pretty,
    I love this one😉

  2. U So pretty!!!!…. I cant not says nothing else….(~_^)

  3. Wauw prachtig, ik vind je haar weer heel mooi en je make-up ook!🙂

  4. M o O i !!!!!!!!

  5. dank u!

  6. Supermooi!!!

  7. Dag Pauline

    Het beste is van te werken met fotografen op TFCD basis, dat wilt zeggen dat ze gratis foto’s nemen van jou voor hun portfolio( kijk bij beginnende fotografen of op sites zoals facebook of modellennet)of ga direct voor een goede fotograaf die tegen betaling super mooie foto’s van jou trekt (Selina De MAeyer, Michel Engelen, …)
    Zo kun je ervaring opdoen, stuur daarna je beste foto’s naar een agence (google maar er zijn er veel zoals Network models, Ministar, promokids, ..) en dan afwachten en hopen 🙂 Suc6 !

  8. En ik ben zo’n beginnende fotograaf die zoiets wel ziet zitten🙂

  9. Hey Plientje,
    Da’s weer een prachtige foto !
    Binnenkort start ik weer met fotoshoots,ik popel van ongeduld…
    Ik hoop dat wij nog es kunnen samen shooten want ik vond het zo SUPERrr…. om met jou te mogen samenwerken.
    Dikke kus ***

Geef een reactie

 
