Cover

Ik ben OVERAL te zien in the USA , Australië , Engeland enzovoort omdat ik op de cover ben van een bestseller😀 Ikke fier …

Overal als je googled vind je sites, blogs en articles daarover en véél foto’s….. hier een deeltje

en zo kun je der nog héél véél vinden op google en Co

~ door Pauline Grossen op mei 25, 2011.

14 Reacties to “Cover”

  1. WOW!!!! Congratulations! THAT IS REALLY AWESOME ! (~_^) Sure hope the book is a great success for the author and for you as well. Do you get royalties on how many copies are printed for circulation???
    Hope so!!! Good for you Pauline!

  2. Aaaah dat is echt heel gaaf joh! Eens even kijken of dat boek misschien te bestellen is en of dat leuk is, echt leuk!

  3. you are awesome,😀

  4. Wow wat gaaf! Als die vertaald wordt naar het nederlands ga ik hem lezen, aangezien mijn engels suckt xD

  5. Ow Meisje, Dit is Zoooo Cool….!! Gefelicteerd….!!!…*Trots*…!!!

  6. It’s a beautiful cover, and suits the book wonderfully. Congratulations🙂.

  7. Wow, dikke proficiat, dat is iets om fier op te zijn🙂

  8. Hé, Pauline.
    Ik heb een van je foto’s gebruikt in een photoshop creatie van mij:
    http://lauraweemering.deviantart.com/art/Dreams-on-your-Hand-210812415

  9. Zaligggggggggg (:❤

  10. amai en allemaal dankzij Selina de Maeyer, pietsak!!! ik wou dat die zo ook eens foto’s maakte van mij zenne!!

  11. Fantastisch!

  12. Summer Vacation coming !!!! Cant wait cant wait cant wait!

  13. dank u iedereen! Thank you!

Geef een reactie

 
