Chit chat

Ik ben net terug uit Italië waar ik een super vakantie heb gehad! En ondertussen ben ik niet stil blijven zitten hoor. Ik kreeg veel aanvragen maar kon niet op alles ingaan wegens te weinig tijd! Castings worden echt moeilijk in te plannen zoals die voor KBC van gisteren bijvoorbeeld, daar kon ik ook niet naartoe gaan. Maar ja zo gaat het dus éénmaal, je moet keuzes maken! Ondertussen heb ik een campagne geshoot voor een nieuwe winkel in Oostende, werd ik 3 keer gevraagd voor een catalogus, opdracht voor Colli shop gehad, heb ik een SUPER shoot gehad voor Christophe Coppens voor zijn campagne Autumn 2011-2012 voor een billboard in Tokyo, een shoot voor een magazine en ben ik in allerlei boeksjes te zien met verschillende shoots. Ik wil de mensen ook bedanken die mij telkens op de hoogte houden als ze mij ergens zien want ik hou dat niet bij! Maar ik ben super trots dat mijn foto’s te zien zijn in prestigieuze boekjes zoals de Elle , de Marie Claire, de Glam It enzovoort! Niet slecht toch hé?  Hadden ze mij dat maanden geleden gezegd dan had ik dat niet geloofd😀

Deze week shoot ik ook nog voor een ontwerpster en worden de foto’s ook aan de pers en magazines gestuurd …. allemaal goed nieuws dus! En september belooft ook super druk te worden, ik probeer al mijn hobbies te plaatsen in mijn agenda maar dat wordt steeds moeilijker : Ballet, Jazz, Woord, Repertoire Studie, Toneel, Cheerleaden, Basket en shooten! De weken zijn gewoon te kort voor alles🙂 en BTW ik ben geslaagd met A attest en ik had super punten en ik ben ook fier op mijn grote onderscheiding voor Voordracht !

Verder nog in de planning : een shoot in het buitenland😉 , optredens en festivals, veel weggaan met vrienden, paar castings, dansen, ….

hier backstage foto’s van mijn CC shoot!

 

~ door Pauline Grossen op juli 13, 2011.

13 Reacties to “Chit chat”

  1. Plieeeeeeen, hoe is je haar nu eigenlijk ? Is ’t nog steeds zo lang ?😛
    Nu heb ik ook megalang haar, ma kga het laten knippen😀

    Kmis je dagelijkse posts wel, ma jbent nu 15 eh duss ..🙂

    xx

  2. Leukleuk allemaal😀
    Ga je ook naar pukkelpop? ;d❤

    • ja ik ga naar pukkelpop🙂
      en Yen : mijn haar is helemaal geknipt want opeens had iedereen mega lang haar en ik was dat beu😀 ik vind het ook zo veel beter en minder kinderachtig😉

      • aahnzoo🙂 nog veel succe he met je SUPERcarrière !😀
        ik kan je niet meer volgen op facebook, want ik denk dat je me verwijderd hebt ofzo ..😛 Maar ehm, ik kom nog dagelijks kijken hoor !

        xx

      • ‘khoop je dan te zien op pukkelpop ;d x

  3. op facebook heb ik meer dan 5000 vrienden en dan kan je niemand niet aanvaarden! Stuur een nieuwe aanvraag door want ik kan dat niet meer aanvragen en als er iemand wegvalt zal ik je wel accepteren, maar kan wel duren hé, er zijn zo nog meer dan 500 aanvragen aan het “wachten” xxx

  4. Thanks Pauline ! Da’s lief😀 leuke foto’s trouwens (:

    xx

  5. plientje, lang geleden ik hier nog es ben op gaan kijken, sorry hiervoor!
    Nu ik zo alles bekijk, jij zit ook nooit stil hé😉 Super om al dat goede nieuws te horen! Hopelijk is er in je drukke agenda nog es een plaatsje vrij om af te spreken😉 Mijn uitnodiging ontvangen voor m’n bday? Ik hoop alvast dat ik je mag ontvangen op m’n 18e verjaardagsparty😉

    xxx

  6. WOW Pauline things are really happening for you!!! I am real happy that your career is starting to kick it!!!! AWESOME …… Glad you had a wonderful holiday in Italy…. Florence is my 2nd fav city on the planet! Carry on, best continued luck over the rest of the summer. It has got to be sweet to be so busy you have to turn down some work….lolol ciao belle http://www.youtube.com/watch?v=agNhYg1-nU8

  7. Ben jij een soort superwoman?😉

  8. Heey Pauline, het is eventjes geleden dat ik ben komen piepen ben op je blog (sorry) (:
    Je hebt het echt wel mega druk he! Ik zou helemaal gek worden in jouw plaats😀
    Je doet ook woord? Ik ook😀
    Ik heb veeel bewondering voor je, niet alleen omdat je talent hebt in alles wat je doet maar ook omdat je dat allemaal kan bijhouden🙂
    Ik wens je nog veel succes, ookal is dat volgens mij overbodig want dat heb je al!
    Byeeeeeeee😀 xxx Saartje

  9. Woooohoow, bezig bijtje hier zeg! Echt heel erg leuk voor je😀

Geef een reactie

 
