chit chat

En daar gaan we dan … 1 september …. en ik heb echt geen goesting …. want mijn vakantie was gewoon super leuk😀 Hopelijk die van jullie ook?

Nu is het ook een kwestie van alles goed te organiseren … vrijdag moet ik terug audities doen voor de cheerleaders (elk jaar opnieuw word je niveau en inzet bekeken en enkel als je goed bent mag je door). Zondag heb ik ook al iets, zaterdag ben ik héél de dag weg … het begint terug … Verder moet ik echt puzzelen  met mijn activiteiten en ik vraag mij af wanneer ik mijn huiswerk zal moeten doen tussen de uren cheerleaders, ballet, modern, jazz, Hip Hop,voordracht, repertoire studie, repetities voor basket en basket zelf …

Deze zomer heb ik dan ook heel weinig shoots aangenomen, enkel opdrachten! Ik heb gewoon geen tijd meer voor tfcd shoots! En ik heb héél leuke opdrachten gehad moet ik zeggen en allemaal met héél véél publicaties in verschillende magazines. Jammer genoeg kan ik dat niet allemaal volgen of vind ik de magazines niet altijd op tijd zoals Kwintessens magazine of Label magazine waar ik te zien ben in de juli editie. De shoot voor va-tout, juwelen, zal ook gepubliceerd worden in verschillende magazines, ik reken dus op jullie om mij te vertellen waar jullie mij hebben gezien 😉

En binnenkort ben ik ook te zien op billboards in Japan 😀 Is dat niet cool? Ik wacht nog op de foto maar ja een foto van de billboard zelf zal moeilijk lukken tenzij iemand naar Tokio reist natuurlijk en een foto neemt? Zo heb ik héél véél foto’s gehad van de cover van het boek waarop ik te zien ben, mensen die op reis waren in Bangkok tot in New York op 5th avenue zagen mij daar in de etalage en namen foto’s , echt super cool🙂

Ook nog  2 leuke mails gehad van ontwerpers en fotografen met het nieuws dat foto’s van mij binnenkort gepubliceerd worden.. meer daarover als het zover is 😉

Ik kreeg ook de vraag van 2 brusselse agences om langs te komen om mij in te schrijven bij hun, geen idee of ik dat wel ga doen. Daar moet ik nog over nadenken maar het presseert niet, ik heb zo net genoeg te doen om het aangenaam te maken zonder dat ik van links naar rechts moet lopen en het teveel wordt, ik heb namelijk nog een leven naast modellenwerk😉

Zoals jullie misschien ook weten van op facebook was ik in pukkelpop toen het stormde.. ik kan jullie verzekeren dat het afschuwelijk was, net alsof het einde van de wereld was, geen woorden voor en iedereen was in shock… we hebben dingen meegemaakt en gezien … niet te doen. Ik heb toch een week heel slecht geslapen en nachtmerries gehad! Nu gaat het beter maar als het gaat stormen zal ik toch altijd meer schrik hebben dan vroeger!

En ik wil iedereen bedanken die mij een gelukkige verjaardag heeft gewenst op mn fb profielen of per sms en mail. DANK U!

 

deel van mijn opdrachten

pukkelpop with friends before the storm😦

 

 

~ door Pauline Grossen op september 1, 2011.

7 Reacties to “chit chat”

  1. Wooow, jij bent een bezig bijtje man! Ik heb echt bij een ding al te druk en dat kan ik al niet met school combineren, haha. Echt SUPERGAAF al die publicaties en billboards en alles! Wel erg balen van pukkelpop.😦

  2. Wow, you are so incredibly busy +++++ keep it up! hope you find a place to schedule work school and homework in…. D: i do not do F.B. so i did not know you were at the pukkelpop this year opening day! HOW SCARY that had to be. The band that was on the stage as the storm hit (Smith Westerns) is from my town,……. i read one of the band members accounts of the day a week or so later. you were very lucky !!!! glad you were unharmed ……. i saw your book (where she went) in a couple book stores! Your awesome and worldwide!!!!!!! ciao

  3. thanks Joe!

  4. Wow! Wat knap wat je allemaal doed! Respect! Maar misschien een onbeleefde vraag maar ik ben benieuwt welke studie richtige je doed.😀

    Liefs Elke

  5. Hey Plientje,

    t’Jonge jij hebt het al ver gebracht,ik ben zo fier op jou !
    En dat nog allemaal combineren met uw studies….chapeau hoor…
    Bij mij gaat het kalmpjes aan,enkele shoots gedaan en figuratie voor Studio 100.Opdrachten blijven uit momenteel…wie weet wordt mijn geduld beloond.Als je eventjes de tijd hebt,kom dan even terug piepen op mijn website.
    Dikke lieve knuffel,
    Meaghan***

Geef een reactie

 
