My dressing

Hier dan eens een kijkje in mijn dressing…  Ok ik geef het toe, ik heb veel kleren, heel veel kleren :p maar het meestal geen dure outfits hoor : H&M, Zara, Forever21 vind je heel veel in mijn dressing maar af en toe spaar ik ook voor super merken.

and of course I LOVE shoes… van hoge hakken en stiletto’s tot Van’s

and I love jewels and watches

In LOVE with my Moschino Bag

and my Burberry

or this bag : 10 euro on an italian market

~ door Pauline Grossen op september 20, 2011.

12 Reacties to “My dressing”

  1. SUPER,zo’n gevulde kleerkast ! Mijn kleerkast puilt ook uit,alleen heb ik niet zoveel schoenen…mijn voetjes groeien nog hé..hihi
    PS.Leuk dat je m’n website heb bezocht,dank U !
    Knuffie,
    Meaghan***

  2. jaaaa toen ik zo klein was had ik dat ook niet hoor😉 maar nu groei ik niet meer of amper en mijn voeten helemaal niet meer dusja dan mag dat hé😉

  3. WOOOHOOOOW! Gimme that plien, haha. Die schoenen ook, geweldig!

  4. hahaha Jo😉

  5. what about your chanel😉
    How are you, Pauline ?
    everything is okay here🙂

  6. the chanel was my first expansive bag🙂
    Everything OK here! You?

  7. pretty good, thanks😀
    trouble with the car, but it is still working.
    and I am working hard @ Mcdonald’s😉

  8. super mooie spullen heb je en ben jaloers op de hoeveelheid kleding die je hebt🙂

  9. kwou dat ik ook zoo een kleerkast had ma ik ben nog aant groeie hé later mag ik ook waarschijnlijk zo iets hebben LOVE IT !!!

  10. Haha Ellen nog een beetje geduld 😉 xxx

  11. gij weet toch dat al die goedkope merken in china worden gemaakt door kindjes he?? mnijn mama koopt alleen maar dure kleren omdat daar geen mensen of dieren voor moeten leiden. ikvind da erover da gij daar zo mee ligt te showen das megasadistisch ok??

    • hahahahha Eefke je maakt mijn dag, zelden zo goed gelachen als met jouw reactie😀 dank u daarvoor
      BTW welkom back Kato alias Jolien alias ….. 😉 uw IP adres heeft je alweer verraden meid, niet super slim van je 😉 Maar ik ben blij dat je toch zo een super fan bent van mij, je blijft mijn blog volgen! Dank u

Geef een reactie

 
