Je vois la vie en couleurs

Lesley Hoste

MU & Hair : Debbie Declercq

~ door Pauline Grossen op september 30, 2011.

8 Reacties to “Je vois la vie en couleurs”

  1. Wat een mooie kleuren!
    Xxx

  2. Whauw…..echt supercool !
    Knufs,
    Meaghan***

  3. Tsja… wat kan ik nog meer zeggen dan dat ik de foto erg mooi vind?😛

  4. wauw! super moooi!
    in welke tijdschriften sta jij allemaal?

    • oei dat weet ik zelf nooit🙂 in de Elle, Marie Claire, Glam it en nog meer maar de welke? geen idee, meestal zijn dat de mensen die mij ergens gezien hebben die mij dan een mail sturen want zelf volg ik het niet
      groetjes

  5. WOW! great colors….. your look is captivating……incredible eyes! Beautiful+++

  6. Super mooie foto Pauline,
    dikke kus sanela x

  7. dank u🙂

Geef een reactie

 
