Just me again

~ door Pauline Grossen op oktober 31, 2011.

6 Reacties to “Just me again”

  1. Sinds gisteren terug thuis van een heerlijke zonnige vakantie in het zuiden van Frankrijk.
    Héél knappe foto’s,Plientje !
    Knufs***

  2. Foto 1 is prachtig!

  3. Lieve Pauline. Ik vind die bovenste foto echt een superplaatje. Duidelijk:
    U bent gewoon een TOPmodel. En een van mijn favorieten onder deze onbenaderbare diva’s. Ik vind het al een waan-,waan-, waanzinnige kick dat U mijn fan-bericht uberhaupt leest. Als grote fan – U heeft er ongetwijfeld reeds ontelbare- zou ik eigelijk een exemplaar van die bovenste foto in mijn bezit willen hebben. Maar dan met uw handtekening. Liefts enkele.Ik weet dat U het enorm druk heeft. Maar toch… Zou Ik a.u.b. U een voorgefrankeerde envelop met mijn adres mogen sturen?
    Oh, ja! Nog een vraag: Bestaan er ook zulke posters van U?
    Rick.

  4. Alle drie foto’s zijn te pruimen!!!
    xxxgroetjes

Geef een reactie

 
