Retro

 

~ door Pauline Grossen op november 15, 2011.

5 Reacties to “Retro”

  1. Superknap die retrostijl , Pauline !
    We hebben vandaag een modeshow mogen lopen op school en juist uitgerekend op mijn verjaardag.Ik heb dolle pret gehad……
    En zo’n prachtige foto van jou om mijn dag af te sluiten,het kan niet meer stuk….
    Dikke kus,
    Meaghan*

  2. Wauw, dit vind ik echt een mooie foto, ook met die beautymark bij je oog! Een van mijn favo’s waarschijnlijk, mede ook door de makeup😀

  3. Wauw!!!!!

  4. Classic beauty! very nice+++++++

  5. Hier zie ik een nog jonge vrouw die kan toveren met haar gelaat dat is bezegeld met een uiterst zeldzame naturelle schoonheid. Het accentueren van knalrode lipppen op een victoriaans wit gelaat met bijhorende accesoires geeft mooi dat retro weer.

    Eddy wolfs

Geef een reactie

 
