VERY IMPORTANT

I lost all my 15000 contacts on facebook, please help me to find them back! Like my page and please forward as much as possible if you have facebook and put this on your wall! Thank you so much! I hope everybody will come back and we ‘ll keep in touch

http://www.facebook.com/pages/Pauline-Grossen/209047179173458

dus please  LIKE  

 

To the people who reported me as a “valse” profile, sorry but I really  exist and  the same people who told facebook I had 2 profiles : maybe you can laugh now ….. but I hope you still  can look into a mirror and like what you see, I couln’t be happy if I were in your shoes …

~ door Pauline Grossen op december 2, 2011.

20 Reacties to “VERY IMPORTANT”

  1. Hey SUPERSTER, je bent al je Facebook-vrienden kwijt, maar ik wil je weer graag toevoegen aan mijn lijst. Hoe kan ik je weer een vriendschapsverzoek sturen? Ik vind alleen je Facebook-prive-account.

  2. gewoon op die link hierboven! Dat is een fanpagina … als je die Like dan ben je in mijn contact! OOk graag aan je vrienden en kennissen doorgeven
    dank u!

  3. Ik blijf je grootste bewonderaar uit Nederland. Groetjes aan je ouders en broer. Van Kees. -xxxxxx-

  4. Facebook aanvaardde die beschuldigingen zomaar ?
    Dan is het niet moeilijk om iemands profiel te laten weghalen.
    Beetje flauw van FB.

  5. Echt zo balen, maar ik weet zeker dat je al je contacten weer terugkrijgt! xx

  6. Ik wens je alle succes met het terugvinden van je schare fans. xxxx

  7. Ik kreeg ook een uitnodiging om een Pauline te supporteren via Twoo, maar de foto die daarbij staat, toont een ander meisje, volgens mij. Kun je dit beamen, of is het wel van jouw status? Groetjes en succes!! Kees -xxxxxx-

  8. … dus kun je best maar 2 soorten behouden:
    een pagina voor je modellenwerk (die iedereen kan “leuk vinden” een profiel waarop je enkel mensen toevoegt die je ook effectief kent
    Ik behoor dus tot de eerste groep, maar mij mag je niet toevoegen als “vriend”, omdat we elkaar nog nooit echt ontmoet hebben.
    Dan ga je zulke situaties normaal gezien niet meer voorhebben. Indien wel, kun je facebook vragen om het ongedaan te maken. Hoe je ze moet contacteren, dat moet je dan weer uitzoeken vrees ik🙂

    • Ik heb haar, gelukkig, wel eens mogen ontmoeten. Al is dat helaas al weer even geleden. Behalve haar modellenwerk vind ik het ook leuk en interessant om haar een beetje te kunnen volgen. En wellicht treffen we elkaar ooit weer; een fandag, een modeshow of waar dan ook. Helaas niet meer op Flikkendag, zoals de laatste keer, vier jaar geleden.

  9. ja maar der is nog altijd een drempel om de pagina te “LIKEN”, mensen denken dan dat ze “fan” worden van jou tenzij dat het enige manier is om meer dan 5000 mensen te kunnen toevoegen ….

  10. so sorry to hear the news of your f.b. account getting subverted by outside idiots. anyone who has an ounce of brain and has followed you for a short time would know you are an amazing hard working person, and would toss the false accusers into the gutter …… i cant believe that f.b. or you-tube these giant widely used media let goofballs and trolls ruin so many great things!!!! all they should do is look at the history of your page and they would know you are being set up. im so disappointed with f.b. and hope you get all your buddy’s back! stay sweet, stand strong, your righteousness will carry on ++++ ciao belli

  11. Thank you Joe!

  12. hey pauline ik wil je graag iets vragen in prive waar kan ik hier iets sturen zonder dat iemand anders het kan lezenhet is nogal persoonlijk :s x

Geef een reactie

 
