Some more …


~ door Pauline Grossen op januari 5, 2012.

6 Reacties to “Some more …”

  1. Oh die laatste! Echt precies gister dacht ik “we hebben lang niks van plientje” gehoord en hoppa ik zie een post haha!

  2. Die laaste pose vind ik ook super Plientje !
    Ik hoop dat ik het later ook zo goed mag doen….

  3. dank uuuu🙂

    Ik was een week op vakantie dan veel te veel gevierd hahaha nu pas kom ik er terug door en slaap ik eindelijk ’s nachts alhoewel met die storm hier was het ook niet te doen!

  4. second one is the best , show your inner beauty via the eyes please

  5. Very nice shots Pauline+++++++

  6. We herhalen het verhaal dat we ooit gehoord hebben van anderen, vergeten dat we prachtig, briljant en liefde zijn.

Geef een reactie

 
