Chit Chat

Busy, busy, soooo busy en zo weinig tijd om hierop te komen! Maar we  blijven gaan en ik zou ook alle mensen willen bedanken die mij nog altijd steunen en volgen na al die jaren ( nu al 9 jaar ongeveer).. eerst en vooral op mijn 2 facebook pagina’s samen goed voor meer dan 11.000  followers :  http://www.facebook.com/PaulineGrossen2 en  http://www.facebook.com/paulinegrossen Reuze bedankt daarvoor!

En vorige week kreeg ik opeens een bericht van iemand die mij vertelde dat een foto van mij super veel succes had op een site waar ik al jaren op zit! Die foto werd maar liefst meer dan 2400 keer gedeeld zonder dat ik het wist! Leuk toch?

Dankzij mijn shoot met de prachtige Kristina ben ik nu in een magazine te zien in Engeland en wat krijg ik daar enorm veel reacties op van buitenlandse fotografen en modellen of mensen van de mode wereld! Dat had ik echt niet verwacht! En een volgende afspraak voor een speciale shoot is al in de maak ….Hier de foto’s

Ook mijn hobbies nemen veel tijd in beslag! Vooral met de cheerleaders ben ik veel bezig! Ik ben sinds dit seizoen ook een dancer geworden (vroeger was ik bij de  juniors) en dat wil zeggen dat ik elke match mee mag dansen! Maar we doen ook meer dan dat! We worden ook gevraagd voor evenementen in de regio zoals Music for life en  awards uitreikingen of andere events! Gisteren was het dan weer de topper Oostende/Charleroi, live te zien op Tv en we zijn gewonnen😀 Voor dit event had ik een pak aan van de game sponsor G&V

en natuurlijk blijven wij verder shooten:D  Hier voor Col Claudine met een “special” voor Valentijn! Alle foto’s komen nog maar werden eerst naar de pers verstuurd dus wie weet zie je mij nog ergens verschijnen in één of ander mode tijdschrift! En ja het is mijn haar ….. daarna had ik ongeveer een hele fles conditioner nodig om ze terug “normaal” te krijgen maar het was wel de moeite !

Hier dan weer een samenwerking met een Deense artiest … wie weet gaat mijn volgende trip niet naar Denemarken !

en voor de rest zijn er nog massa’s veel foto’s die ik nog niet heb getoond! Meestal toon ik er maar eentje of 2 per shoot anders gaat het vervelen !

~ door Pauline Grossen op februari 6, 2012.

6 Reacties to “Chit Chat”

  1. Chic zeg. Blijven gaan! Heel mooie foto’s trouwens! I love!

  2. Fantastische foto’s heb je hier neergezet,echt kappe prestaties !
    Van harte gefeliciteerd met uw titel als dancer.
    Dikke kus*

  3. Wat leuk om je weer te horen! Echt heel gaaf dat je foto zovaak is gereblogt op tumblr, misschien kun je daar zelfs een apart account aanmaken!

  4. wow great stuff++++++= love your hovering shot in your g&v outfit! and the cover shot on faceon …. very nice! ciao

  5. Happy Valentine Day Pauline+++++++ Hope you have it over there! lol either way many heart shaped candy kisses and love fly your way from the states! ciao (^_~)

Geef een reactie

 
