Busy …

Ik merk dat ik vreselijk weinig foto’s  post hier maar dat wil niet zeggen dat ik niets aan het doen ben hoor integendeel, ik heb gewoon geen tijd meer.

Eerst en vooral is Oostende kampioen geworden in de basket en ik heb tijdens de finale mogen dansen met de cheerleaders! Dit was een unieke ervaring, zo een ambiance had ik nog nooit meegemaakt, meer dan 6000 toeschouwers die zingen, roepen en applaudisseren … en wat een thriller van een match! Dit vergeet ik NOOIT🙂

één click op de foto en je hebt een beter zicht😉

en soms treden wij ook op voor TV enzo

Dat was voor Focus WTV

dus als ik niet aan het optreden ben met de cheerleaders …

dan ben ik soms op de set ..

of een andere set …

dan poseer ik

of volg ik een opleiding als jeugdadviseur

ga ik shoppen ….

ga ik naar fuiven …

of met vriendinnen weg🙂

of …..  ;D

~ door Pauline Grossen op juni 21, 2012.

6 Reacties to “Busy …”

  1. Toch zijn je dagen beduidend goed gevuld,Pauline.
    Bij mij is het héél kalm.Vorige zaterdag had ik een casting voor een
    kindergriezelfilm bij een student hogeschool in Brussel,duimen dat ik erbij ben…..
    Knufs***

  2. Wacht maar dat komt allemaal nog hoor! Ik had enorm veel vraag naar opdrachten maar raar genoeg altijd tijdens de examens, dus moest ik, spijtig genoeg, weigeren! Dan had ik eentje begin juli maar dan ben ik op reis😦 .. en nu zondag heb ik ook een opdracht …
    Ik zal voor jr duimen! Succes nog met alles!

  3. Ah wat fijn dat je het lekker druk hebt eigenlijk, je geniet echt optimaal van je leven en dat is fijn om te zien!😀

  4. weeral mooie foto’s😉

  5. WOW…..dont know how you get it all done! your incredible+++++++ ciao

  6. Thank you🙂

Geef een reactie

 
