back

Ik ben terug van vakantie! Ik had daar super naar mijn zin en prachtig weer😀 iets anders dan hier zeg!!!!!

Voor mijn vertrek had ik nog een paar opdrachten oa voor een verzekeringskantoor. Foto’s volgen.

Toch een beetje bruin hé  ;D

 

~ door Pauline Grossen op juli 14, 2012.

5 Reacties to “back”

  1. Nou nou, een beetje bruin? Je bent erg bruin!

  2. WhoO! Wat ben je bruin. Ziet er mooi uit😀

  3. inderdaad mooi bruin en mooie foto’s..;-)

  4. hier zou je idd niet zo rap bruin worden met die regen van de laatste weken.

  5. Je ziet er lekker gebruind en ontspannen uit op de foto’s.
    Prachtig masker,heb je deze mee als souvenir…

Geef een reactie

 
