Once upon the summer …

Vandaag wou ik weer iets op mijn blog zetten en opeens merkte ik dat ik zaterdag 3 tot4 keer zoveel bezoekers op mijn blog had dan andere dagen …. tot iemand mij zei dat ik op Tv was zaterdag met de Helaasheid der Dingen😉 Ikzelf heb het niet gezien omdat ik op Leffingeleuren was en het was GEWELDIG !

Verder ben ik ook nog veranderd van school en ik zit nu op het college, heel anders dan vroeger, moeilijker, meer vakken, veel meer te leren maar ook veel leukere mensen. Het is voor  mij een hele uitdaging! Ik zal wel zien of ik dat kan combineren met al mijn activiteiten en indien niet dan zal ik terug naar mijn oudere chillen school gaan zeker …. maar ondertussen heb ik er wel enorm naar mijn zin en ik voel me daar goed! En ik leer veel bij wat belangrijk is!

Wat foto’s en opdrachten betreft heb ik deze zomer een paar shoots mogen doen voor verschillende merken, vooral lifestyle is mijn ding! Voor mode fotografie ben ik of te oud (ze willen kids) of te jong en niet groot genoeg. Maar geen probleem want die ambitie heb ik nooit gehad en lifestyle betaalt goed en daar is altijd werk genoeg😉

Verder krijg ik nog steeds leuke aanbiedingen om naar het buitenland te komen (vooral Londen) en dat moet ik echt eens terug doen want de fotografe die ik ken daar wil mij absoluut nog eens terug voor haar lens .. nu nog tijd vinden! En ik krijg ook leuke sponsors aanbiedingen. Binnenkort meer daarover, ik moet woensdag daar naartoe en dan mag ik van alles kiezen en dan zal ik daar natuurlijk uitgebreid over hebben🙂 Zalig toch?

hier een aantal foto’s van deze zomer :

Lifestyle opdracht

Backstage foto

Backstage foto voor reclame bcc whitening

Opnames programma van Focus Tv

Ik als fotografe😉

fandag op Q beach House met de cheerleaders

~ door Pauline Grossen op september 17, 2012.

4 Reacties to “Once upon the summer …”

  1. Ja, mijn broer was ook aan ’t kijken naar de Helaasheid der Dingen. Hij zo opeens: “Kijk, Pauline Grossen!”
    Ooit moet ik die film ook eens bekijken…

  2. looks like your keeping super busy as always++++++ hope you like your new school it sounds like you have more control of the time you spend there. good luck! stay happy, you are blessed+++++ciao

  3. We hebben de aflevering helaas gemist,Pauline.Prachtige foto’s,jammer dat ik jou niet heb gezien bij de Q Beach House,ik ben er meerdere keren geweest deze zomer.Dit jaar ben ik ook van van school veranderd en zit nu op het internaat.

  4. hey Pauline i came accross this while checking out mixes by a fav d.j. DIPLO……. reminded me of you! check out some of diplo’s stuff, he be good!!!! he has worked quite a bit with santogold and m.i.a…….let me know what you think sometime…take er easy+++ ciao

Geef een reactie

 
