Beauty Shoot

01p

~ door Pauline Grossen op februari 14, 2013.

4 Reacties to “Beauty Shoot”

  1. WOW………. Indeed you are the female… Sampson +++++++ please! never let any dissenter convince you to cut your hair……very nice photo! it captures so much of what it is, you are…….for that instant! thanks Pauline for the great post+++++++

  2. Echt een fantastische foto,Pauline !

  3. Ik hou van jou.. maar ik durf het niet te zeggen zonder anoniem te zijn:/
    ik ben gewoon een jongen die niet ver van je woont, volgens mij toch niet ver😛
    Ik heb ook in pegasus gezeten samen met je in het eerste jaar, maar je kent me waarschijnlijk niet.
    je bent echt prachtig!

  4. Bedankt !

Geef een reactie

 
