WIN, WIN, WIN!

Heyla! De meeste van jullie zullen de site van Zalando wel al kennen, en als je het nog niet kent rep je NU naar www.zalando.be! Zalando is een hippe, trendy site vol met de nieuwste schoenen, accesoires en beautyproducten die je kunt bestellen vanop elke plaats, zalando vertegenwoordigt de hipste merken zoals bv Esprit of Superdry : http://www.zalando.be/superdry/ Je kunt bestellen thuis uit je zetel of aan je bureau op het werk en je geniet van gratis thuisbezorging. Dit is mijn favoriete online shop in jaren! En surprise suprise… Ik doe een GIVEAWAY, ik mag één van jullie hopelijk superblij maken met een waardebon ter waarde van 25 euro van Zalando, al wat jullie hiervoor hoeven te doen is te reageren in de comment hieronder en mij te ‘followen’ op Instagram (@paulinegrossen) Vertel het door aan al je vrienden of vriendinnen om kans te maken op dit super nieuwjaarscadeau! Big love! xoxo De winnaar wordt persoonlijk verwittigd dus laat aub een email adres achter op het formulier (enkel ik kan dat zien!) Ga zeker eens een kijkje nemen op mn fashion blog voor meer giveaways (binnenkort nieuwe actie!) http://afashiontaste.blogspot.com

~ door Pauline Grossen op januari 14, 2014.

14 Reacties to “WIN, WIN, WIN!”

  1. Graag Pauline🙂 volg je al sinds je nog een Paulineke was in buitenspel🙂. Knappe carrière! Veel succes nog verder!

  2. ik doe mee! x

  3. Leuk idee, Pauline!
    Dikke knuffel,
    Meaghan

  4. Hmm, count me in😀

  5. Leuke blog!

  6. ik doe mee xxx

  7. I’m in Pauline! xxx

  8. Ik doe mee🙂 x

  9. ik ook (:

  10. voor mijn vrouwtje

  11. Ooh leuk! ik doe mee!

  12. Bedankt iedereen! Winnares is ondertussen bekend maar niet getreurd, er komen nog winacties heel binnenkort!
    Voor meer info ga zeker ook kijken op http://afashiontaste.com

  13. Jammer dat ik te laat ben.. Leuk idee!

Geef een reactie

 
